pomniejsz powiększ

drukuj

2009-09-14 14:03:59

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu


Dyrektor Powiatowego Urzędu w Zamościu
mgr inż. Marian Hawrylak

Dyrektor sprawuje bezpośredni nadzór nad:

  1. Centrum Aktywizacji Zawodowej,
  2. Zastępcami,
  3. Działem Organizacyjno - Administracyjnym,
  4. Działem Finansowo - Księgowym,
  5. Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Prawnych, Windykacji i Odwołań,
  6. Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Informatyki, Statystyki i Analiz,
  7. Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Projektów.

 

Do kompetencji Dyrektora w szczególności należy:

  1. Realizacja zadań statutowych,
  2. Planowanie i organizowanie pracy Urzędu,
  3. Promocja usług i reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
  4. Realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz zadań określonych w ustawie z dnia 27.08.1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
  5. Planowanie i dysponowanie środkami funduszy celowych (FP, EFS, PFRON),
  6. Planowanie i dysponowanie środkami budżetu Urzędu,
  7. Prowadzenie polityki kadrowej, a w szczególności:
    • a)      Nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy z pracownikami Urzędu,
    • b)      Podejmowanie czynności prawnych wynikających z zawartego stosunku pracy,
    • c)      Udzielanie urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych i bezpłatnych.
  8. Dokonywanie lub zatwierdzanie okresowych ocen pracy podległych pracowników Urzędu,
  9. Współpraca z Prezydentem, Starostą, Zarządem Powiatu, Radą Miasta, Radą Powiatu, Marszałkiem Województwa i Wojewodą,
  10. Współpraca z organami samorządów lokalnych, Powiatową Radą Rynku Pracy, władzami szkolnymi, instytucjami szkolącymi, ośrodkami pomocy społecznej oraz organizacjami pozarządowymi,
  11. Wydawanie zarządzeń, poleceń i innych aktów normatywnych,
  12. Wnioskowanie do Prezydenta o zmianę przepisów z zakresu działania Urzędu,
  13. Opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia Prezydentowi Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
  14. Na podstawie pisemnego upoważnienia załatwianie w imieniu Prezydenta/Starosty spraw, w tym wydawanie decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym,
  15. Planowanie, wytyczanie kierunków działania Urzędu,
  16. Sprawowanie nadzoru nad właściwą organizacją i funkcjonowaniem Urzędu,
  17. Określanie kompetencji w regulaminie organizacyjnym dla Zastępców Dyrektora oraz zakresów czynności kierowników i pracowników nadzorowanych komórek organizacyjnych,
  18. Ustalenie zasad udzielania zamówień publicznych, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 roku - Prawo zamówień publicznych,
  19. Zgłaszanie firm do listy kwalifikowanych dostawców i wykonawców oraz jej zatwierdzanie w zamówieniach niewymagających stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
  20. Realizacja zadań administratora danych osobowych (ADO),
  21. Przyjmowanie osób zgłaszających się do Urzędu w sprawach indywidualnych.

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a):
Data powstania: 14.09.2009 13:03
Data ostatniej modyfikacji: 18.08.2014 10:49
Liczba wyświetleń: 6883

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu 14.08.2014 14:21 Dariusz Żywina
2 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu 10.02.2014 09:19 Dariusz Żywina
3 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu 10.02.2014 09:11 Dariusz Żywina
4 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu 02.07.2013 12:54 Andrzej Korga
5 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu 02.07.2013 12:37 Andrzej Korga
6 Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu 14.09.2009 13:03